tirsdag den 19. juli 2011

Love Birds Bryllupsinvitationer

Disse bryllupsinvitationer har jeg designet sidste år, til en bekendt. De skulle indeholde søde fugle og en masse lilla, men stadig være moderne.

Omslaget på den foldede invitation bliver holdt sammen med et bælte og monogram.

Selve invitationen og 3 indlæg med mere information.
 Før det hele samles; 2 forskellige monogrammer.
De 3 indlæg.
Teksten er printet på cremefarvet pap. Invitationen er monteret på lilla pap, og så klistret ind i omslaget. De 3 indlæg sidder i lommen.
Dette var et andet forslag til motivet på monogrammet, på ydersiden.

Jeg er selv meget glad for disse indbydelser. De har godt nok taget en krig at samle, men det var umagen værd :-)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
*Bemærk: af privat hensyn er alle navne, adresser, telefonnumre, mm. ændret på de viste invitationer.

10 kommentarer:

  1. Hvordan laver du lommen på kortet - så den sidder fast?

    SvarSlet
  2. Hej!
    Lige præcis disse lommekort har jeg ikke selv lavet, men på dem som jeg laver skærer jeg det hele ud fra 1 stykke karton, med "flapper", som jeg så folder og limer fast. Giver det mening? Jeg kan evt. lave et lille indlæg med billeder der viser hvordan jeg laver dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor har du så købt kortene henne ? og hvad kostede de ?

      Slet
  3. Det må du meget gerne :) Det ville være en stor hjælp. Tusind tak.

    SvarSlet
  4. Hvor er de smukke!!! Må jeg være fræk og spørge, hvad det kostede at lave dem? Jeg er ved at finde inspiration til vores bryllup d. 11. august. Har måske lidt travlt:) og hvor har du købt lommekortene? Venlig hilsen Charlotte

    SvarSlet
  5. Hej Charlotte! Og tak :) Disse kort er af den lidt dyrere slags pga. materialerne, og koster 89 kr. /stk. Du kan evt. se mere her: http://prettyfabulousinvites.dk/2011/12/05/love-birds-invitation/
    Og tillykke med dit forestående bryllup! :)

    SvarSlet
  6. Hej,
    Hvor er de bare fantastisk flotte :-) Har du købt dem færdige hos prettyfabulouinvites eller har du selv lavet dem efter egne mål?
    Hvilket papir har du lavet dem på og hvad er målene for de forskellige kort?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Iulia,
      Pretty Fabulous Invites er også min hjemmeside som jeg åbnede efter at have fået meget respons på bloggen her, så de invitationer som er vist her er de samme om på prettyfabulousinvites.dk :-)
      De er printet på mat karton (creme farvet). Hovedinvitationen måler ca. 11.5 x 16.5 cm og indlægskortene er 9 cm bredde, og hhv. 12.7, 14.5 og 17 cm høje.

      Slet
  7. hvordan har du printet teksten og motiverne på kartonet?
    er selv ved at fine inspiration til mine bryllupsinvitationer :)

    SvarSlet
  8. Hej :)
    Tak for den dejlige inspiration :) Virkelig flotte kort.
    Har du en skabelon eller målene på selve pocket-kortet ??
    Jeg står og skal selv lave invitationer til mit kommende bryllup nemlig.
    Og hvad er det færdige mål på kortet når det er foldet sammen ? (jeg tænker om det er i en størrelse hvor man kan købe færdige konvolutter til eller om man igen selv skal være kreativ. :)

    På forhånd tak for hjælpen.

    Mvh Karina

    SvarSlet